Inte död, bara upptagen

Oj, nu var det ett tag sen igen! Jag är rätt dålig på att hålla mitt bloggande vid liv, särskilt nu när det är så mycket på gång.

Jag jobbar som valombudsman åt SSU Sundsvall så ni kan ju tänka er att det är full upp nu! 10 (snart 9) dagar kvar av intensivt kampanjande för en rödgrön regering och för ett rödgrönt Sundsvall.

Jag är glad att SSU har så mycket aktivitet och att vi har så underbara medlemmar! Det är roligt att se att det är så många som jobbar för valseger :)

Om man bortser från politiken så händer det inte så överdrivet mycket i mitt liv, det finns ingen tid för nåt annat att hända! Flera av mina närmaste har flyttat ur sina trygga bon och lämnat mig men som tur är finns det flera sätt att hålla kontakten. Så än så länge överlever jag.

Nä, nu ska jag borsta gaddarna och sedan titta lite på Galenskaparna. Imorgon bär det av till Ånge och sedan lite rödgrönt kampanjande i Sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0