Söndag

Full rulle! Dagen började med uppstigning klockan 9.00  och 9.23 ungefär så körde jag (med min pappa bredvid mig) in till stan. Vi plockade upp Johanna och sedan körde pappa oss till navet. Mot Härnösand bar det av för DS-möte. Vi tog bussen tillbaka typ vid 15 och när jag kom hem så däckade jag i sängen i ungefär en timme och sedan blev det middag med hela familjen. Sedan åkte jag till Elvira och mitt hår blev lite kortare.

Nu måste jag verkligen plugga matte, jag har inte räknat nåt alls sen i måndags; ILLA. Det kommer nog gå käpprätt åt helvete, men det gör inget. Jag borde dessutom göra idrottsuppgiften som jag inte har hunnit med än.. Men den skjuter jag på lite till!

HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: Karina T

Skulle man inte lämna in den i onsdags?:O Dessutom har jag inte heller räknat nå matte :/

2009-05-04 @ 17:27:11
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0