Party fredag!

Not!

Kvällen har endast innehållit sömn, ätande, läsande och skrivande! Kanske inte direkt en trevlig sysselsättning på en fredagskväll men ja, tråkiga saker ska ju också göras, oavsett vilken dag det är.

Idag var det nationella i engelska, både reading och listening. Jag försov mig lite med vilje satt jag skulle slippa ta den tidiga bussen och på så vis tvingades pappa att skjutsa in mig :D Ni får inte säga det till honom, han kanske inte tycker att det var så snällt.. Hur som helst så gick provet rätt bra, förutom det som var på skottska, men man kan inte vara bra på allt ^^

Nu ska jag fortsätta att skriva men inte så mycket, jag ska nog snart gå och lägga mig :)
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0