Nedräknare :)



Är det bara jag som längtar jävligt mycket? :D



Idag har jag vart en ganska bra dag fast att vissa dåliga saker har hänt :) Kom till skolan 8.15 ungefär och fick reda på att L-M var hemma och vi skulle jobba på rapporten. Först kändes det bara jobbigt att ha åkt dit med det blev ändå ganska trevligt.
På matten hade vi prov och som jag skrev i förra inlägget så var jag ju helt inställd på att det skulle gå skit men jag tror att det gick helt okej :o Förvånande!
Pappa var sen när han skulle hämta mig vid bussen satt jag hann gå halvvägs innan han kom vilket gjorde mig lite irriterad men sen så fick jag övningsköra någon mil och då blev jag happiest igen!
Sen jag kom hem känns det inte som att jag har gjort någon större nytta. Jag har druckit kaffe, plockat bort lite papper, ätit, borstat Mysak (tänkte säga katten men det kan misstolkas rejält) och sen har jag inte gjort så mycket mer. Förresten så har jag börjat på rapporten Emma! Är du stolt över mig? :)) Jag är stolt över mig själv i alla fall!

Nu ska jag fortsätta med labbisen :) By the way så är jag enormt sugen på en somrigare bloggdesign men det jag har inte tid med att fixa :(

Kaffet är slut,
VI HÖRS

Kommentarer
Postat av: emmsi!

jag längtar inte så mycket, men jag är GRYMT STOLT över att du har börjat med rapporten :') det är en lättnadskänsla i en gammal väns hjärta :D

2009-05-04 @ 18:10:57
URL: http://emmapemmis.blogg.se/
Postat av: saharasäänd

du har faktiskt motiverat mig!!!! det är väldigt bra jobbat!! :D:D hihi. och jo, jag längtar som tusan! :D 200 dagar är ju JÄTTE LITE :D Jämfört med hur mycket extra vi fick vänta på hp! :D

2009-05-04 @ 18:36:02
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0