Mittwoch

Onsdag, för er icke tysk-kunniga.

Idag hade vi drogdag på förmiddagen. Jag tänkte faktiskt gå på den men sedan ångrade jag mig! Åkte alltså in till 11.45 och eftersom lunchtiderna var annorlunda idag så började vi inte förrän 12.30. Mötte Jennifer, Sunna, Emma, Rickard, Isabelle, Kicko, Sandy och Lollo på torget (var det någon mer där då?). Sandy ville ha några bilder till något projekt som ska göras :) Eftersom detta involverade glass så var jag naturligvis en av de villiga modellerna! Förresten så gick Sunna och Bella iväg och kollade på skor eller nåt.

Efter att mjukglassen hade inhandlats gick vi till Vängåvan och Sandy fick de bilder som hon ville ha :) Sedan bar det av till skolan för matte, idrott och därefter småföretagande.

Kom hem runt 17 och la mig för att läsa. Jag har börjat läsa Twilight igen fast den här gången läser jag på svenska i stället för engelska. Vissa gånger märks det verkligen att det inte är skriven på engelska från början, jag tror nog att de som översatte kopieare den engelska och använde word för att översätta! Hur som helst så insåg jag att om jag skulle fortsätta läsa så skulle jag somna, vilket resulterade i kaffe :D Nu har jag lyckats hällt i mig 5 koppar enligt kaffebryggaren men eftersom jag använde en av våra större koppar så var det bara två, det låter bättre om man säger två :p

Jag ska försöka skriva lite på labbrapporten nu så att jag inte måste skriva så mycket imorgon. Vi hörs och syns och känns och luktas och allt vad det är!

HEJSVEJS

Kommentarer
Postat av: Sandy

tack igen för hjälpen era supermodeller :D

2009-05-06 @ 21:43:55
URL: http://happysandygirl.blogspot.com
Postat av: Sandy

zv: (HAHA med zzzZZ) haha nej alltså, inte jag heller egentligen! :D men på senaste har det gått förvånatsvärt lätt på lektionerna. men på hemma är kunskaperna borta. och det bådar verkligen inte gott för NP på tisdag :(

och ofc får dom följa på bio :D

2009-05-07 @ 21:13:01
URL: http://happysandygirl.blogspot.com
Postat av: Karina

tack för tipset, ska försöka... :P Men jag är så dålig på att göra det jag planerat, då det gäller plugg xD

2009-05-08 @ 15:27:36
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0