Lista!

Jag borde egentligen gör nåt mer givande men icke! :D


DET HÄR TESTET MÅSTE DU GÖRA INNAN MAJ ÄR SLUT!

1. Namn - Lisa Lööf
2. Syskon - 2
3. Ålder - 17
4. Född - 17 oktober
5. Ögonfärg - Blå
6. Längd - 1,70-nånting :D
7. Skostorlek - 40-41
8. Höger eller vänsterhänt - Höger
9. Stjärntecken - Våg
10. Hårfärg - Blond

DAGENS...
1. Låt - Flightless Bird, American Mouth - Iron & Wine
2. Saknad - Mormor
3. Kläder - Jeans och linne
4. Smink - Mascara
5. Mat - Lax och pärer!
6. Köpt - Nada
7. Göra sen - Borsta gaddarna
8. Godis - Chokladpudding :D
9. Pinsammaste - Att gå mitt under mötet x)

BRUKAR DU...
1. Sova - Ja, gärna mitt på dagen satt jag inte kan sova på kvällen!
2. Ta mediciner som inte borde ta? - Nä
4. Snusa - Sällan
5. Dricka - När jag är törstig ;)
6. Skada dig - Ja, så går det när man inte kan kontrollera sina lemmar!
7. Klä dig i svart - Nåt svart är det oftast :p
8. Hata folk - Näpp!
9. Lita på folk - Vissa
10. Skada dig med flit - Nä
11. Drömma mardörmmar - Ibland
12. Gå i skolan - Jag gör inget annat
13. Gå i kyrkan - Två gånger om året kanske x)

NÄR...
1. Åt du senast - 2 timmar sen
2. När läste du en bok senast? I lördags typ 4 på morgonen.
3. Köpte du något - Hmm, jag minns inte :o
5. Sjöng du senast - För en timme sen kanske :p
6. Klagade du senast - När jag var på väg hem
7. Klantade du dig senast - Lite då och då!

HAR DU...
1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani - Haha, nä :p
3. Någon annan psykisk sjukdom - Inte som jag vet om x)
4. Skadat någon - Jo
5. Färgat håret - Japp!
6. Några piercnings - I ögonbrynet fast jag har inget i hålet nu :p
7. Några tatueringar - Nä, inte än.
8. Egen dator - Japp :)
9. Gjort bort dig rejält - Förmodligen!

ÄR DU...
1. Snäll - Jag kan om jag vill!
2. Snygg - Det tror jag inte :p
3. Söt - Nää.
4. Lång - Beror på vilka jag umgås med.
5. Kort - Samma som ovanstående :p
6. Klantig - Ibland.
7. Tönt - Oja!

Kommentarer
Postat av: Karina T

snor denna^^

2009-05-12 @ 11:21:03
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0