Here we go again!

Jag känner att det kanske är dags för ett litet inlägg igen! Eftersom ingen har sagt vad som är trevligt att läsa om så får det bli min dag helt enkelt :D

Jag gick mot bussen vid 7.45 men så hojtade Sören till och sa att han skulle till stan satt jag åkte med honom in! Jag kom väl ungefär 5 minuter sent till lektionen vilket jag skulle ha gjort även om jag hade tatt bussen in. Första lektionen var natur- och friluftsliv, vi planerade bara kring kanotpaddlingen. Därefter hade vi hål, mellan typ 9 och 12, skoj! Fysik, svenska, SLUT. En väldigt onödig skoldag, jag har inte lärt mig något nytt!

Efter skolan tvingade jag med mig Emma till optikern och gjorde en synundersökning. På mig alltså inte Emma, hon har ju perfekt syn! Hur som helst så är ett par nya brills beställda, de jag har nu är för svaga.

Sedan åkte jag till Sandy :) Vi kollade på Gossip Girl med Kicko och sen så glodde vi på Into the Wild och vi hann också med att äta. Därefter åkte jag hem och missade slutet på filmen! :/ Nu glor jag lite halvt på eurovision-tävlingen, hoppas att Sverige inte går vidare..

HEJRÅ

Kommentarer
Postat av: Karina T

Är sören körskolelärare i stan?XD

2009-05-13 @ 09:20:42
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0