Helgen+måndag

Sammanfattning!
I fredags tog jag det lugnt och var bara hemma. Väldigt skönt att inte göra något speciellt!

Lördagen började med att jag och pappa åkte till stugan, han skulle fixa med nåt rör som har frusit sönder under vintern. Efter det åkte vi och hälsade på morfar och fikade lite.
Åkte in till stan 3 och vandrade omkring lite med Linn, Emma och tvillingarna. Vi köpte present till Isabelle och jag köpte ett par högklackade skor :| Sedan hängde jag och Emma med Rickard hem och.. hängde :p Sedan gjorde vi oss i ordning och drog till Isabelle vid halv 8. Party med Gossip Girl-tema, behöver jag säga mer?

I går efter jag hade kommit hem så försökte jag plugga lite men det gick inte så bra. Jag satt och kollade på när pappa lagade min moppe sedan drog jag till Elvira. Lina, Elvira syrra har kommit hem från Australien och hon hade massvis att berätta :D Vi käkade och kollade på Eurovision som dom hade spelat in och eftersom ingen av oss såg det på lördagen så passade vi på! Jag ÄLSKAR Norges låt för övrigt, road trip till Oslo nästa år!

Idag har jag vart hemma, halsen gör asont och allergin är jobbig, minst sagt. Synd att det är svårt att leva utan näsa och hals, annars hade jag inte tvekat att amputera bort det. Vad ändå tvungen att åka in till stan en sväng,fick ett sms om att mina nya glasögon var färdiga.







1. I stugan
2. Snigel!
3. Emma och jag innan Bellas fest
4. Älsklingshunden!
5. Nya glasses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0