Damdidam

Jag tänkte skriva att det är väldigt bra väder utan ett moln i sikte men sen kollade jag upp och såg massvis av dem. Hur som helst så är det härlig temperatur och jag sitter ute på altanen. Tanken var att jag skulle skriva klart kemirapporten men det går inte så bra. Istället fikar jag kakor, saft och kaffe. Ja, både kaffe och saft, jag kunde nämligen inte bestämma mig (jag befinner mig i en övergångsfas). Cliffs of Dover spelas just nu, en riktigt trevlig låt fast det inte sjungs nåt men då slipper jag i alla fall att sjunga!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kan ju berätta att Sunna kommer hit sen för att plugga. Vi skulle egentligen ta det imorgon men vi kom överrens om att idag är en bättre dag. Vi ska börja med uppgiften vi har fått i SmåA, jag tror det är den sista EVER satt jag är inte bitter! Många av uppgifterna vi har nu är de sista för kurserna och det känns väldigt bra! Jag kan knappt tro att jag går ur tvåan nu, det innebär att det bara är ett år kvar till studenten :| Jag har ju inte bestämt mig för vad jag vill göra sen än! Usch, jag kommer få värsta beslutsångesten som säkert kommer sluta med att jag lottar min framtid.

Nä, nu ska jag ta reda på allt om aspartam!

HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0