Söndag = Pluggdag

Nu har jag beslutat mig för att ta mig i kragen! Visst är det asjobbigt i skolan nu, men 22 miljoner människor i Afrika är HIV-smittade och många har inte ens tillgång till skola! Där ser ni, den positiva Lisa kröp ut ur sitt skal lite grand.

Nu ligger jag på min säng och försöker producera ett tal, det går sådär. Jag tror att jag ska skriva om varför man ska engagera sig satt nån (Niklas? Johanna?) kan väl slänga iväg en kommentar eller sms eller dylikt med några ord om detta! ;) Jag vet att ni vill.

Jag tror inte jag ska skriva nåt mer, det tar massa dyrbar tid som jag absolut inte har!

Vi säger så och så säger vi!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Nu ser jag en liten glimt av optimism :) ;)

2009-03-22 @ 18:47:53
URL: http://niklassawen.blogg.se/
Postat av: Sanne

Svar: Hihii men puss på dig! DU är söt.

Lycka till med skolarbetet och det. Usch och blä på det när man hellre vill göra annat. :'O

2009-03-23 @ 22:05:29
URL: http://sanneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0