Sömnproblem

Det är nog precis vad jag har! Fast det är bara när jag borde sova som jag abolut inte kan somna, i-landsproblem! Egentligen är det nog inte så konstigt att jag inte kan somna, jag sov ju väldigt länge idag satt jag har bara mig själv att skylla. Kanske mina föräldrar också som inte tvingade upp mig men det brukar dom aldrig göra.

Jag känner att jag kanske borde skriva nåt av värde. Fan, jag kom precis på att jag är dubbelbokad i helgen, eller trippelbokad till och med! Nu måste jag ju prioritera och massa sånt jobbigt! Jag kan ju börja med att berätta vad det står emellan.
- DS-helg 13-15 mars
- Fjällen 14-21 eller 15-22 mars
- Millans fest 13 eller 14 mars, minns inte
Det var nog inte så svårt att prioritera, det blev visst i ordningen som det stod! x) Jag tror att jag kanske hinner med dom två första, det beror på när DS-helgen slutar och när vi ska åka. Jag får la ta reda på det! Hoppas det går ihop iaf :)

Herregud vilket onödigt inlägg detta blir! Jag hoppas att mina få läsare pallar lite tråkigheter emellanåt :p Äh, om ni inte gör det så kan ni sluta läsa min blogg, jag tänker inte garantera att jag någonsin kommer att skriva nåt intressant! Oh, nu gäspade jag, sömnen är kanske på gång! Om jag inte skulle gå och lägga mig i natt och gå och lägga mig när jag kommer hem från skolan (USCH) ist så skulle jag inte behöva vara vaken så väldigt mycket längre än en vanlig vardag. Nä, nu tänker jag sluta svamla och kolla lite på Galenskaparna i stället! Förresten så tänker jag sluta med citaten, ni visar ingen uppskattning! Fy på er.

NATTINATT

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag hoppas också du hinner, tror ds-helgen slutar vid två-halv tre på söndagen. Du får väl prata med Johanna om du behvöer gå lite tidigare ;)



Förresten, det där klippet "har vi rätt regering" eller vad det hette. Det var faktiskt riktigt bra. Brukar inte gilla GAS, men det var kul.

2009-03-09 @ 09:47:22
URL: http://niklassawen.blogg.se/
Postat av: Niklas

Jag hoppas också du hinner. Jag tror DS-helgen slutar vid 14.30. Du får väl prata med Johanna om du behöver gå tidigare.



Förresten så var det där klippet "rätt regering" väldigt bra. Brukar inte gilla GAS, men det var kul! :)

2009-03-09 @ 09:49:21
URL: http://niklassawen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0