Slut på lovet

Dagen till ära har jag inte gjort nåt av värde! Det började med att jag försov mig, skulle egentligen till stan med SSU. Somnade om efter ett tag och sov till 15.25!! Det innebär att jag sov typ 14 timmar i natt/idag, weird.

Helgen har varit jättetrevlig :) Fredagen började med bowling med Pudel, Amadeus, Elvira och jag förstås! Jag kom sist, inga överraskningar på den fronten men Elvira kom tvåa :o Duktig flicka! Sedan åkte jag hem till Elvira och vi gjorde oss i ordning och sen drog vi på fest i Bölom x) Forgoe (Anton) hade fyllt 18 satt han hade fest där. Det var askul att få träffa massa gamla kompisar och bekanta!

Igår bastade jag med Sandy, Lollo, Emma, Jennifer och tvillingarna hos Sandy :) Sen åt jag, Jennifer, Sandy och Emma hamburgare på Kuben, mumma! Efter det drog vi allihopa till tvillingarna och sedan kom även Peter.

Ja, det var då min helg. Mycket trevlig om jag får säga det själv! Men nu ska jag fortsätta se på Twilight, Sandy hade fått tag på en DVDrip!!!!! Asbra kvalité alltså.


"Har du inte fått mitt nummer? Det har du väl fått, du ringer ju hin nu eller hur? Då måste du ju ha mitt nummer, eller har du ringt fel?"
Ur revyn "Grisen i säcken" med GAS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså, var inte jag med er och åt? eller jag kanske inte räknas ;)

2009-03-09 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0