Onsdag

Idag har vi ätit pizza och bowlat med SSU, asroligt var det! Det var jag och Emma som var ansvariga och vi har gjort ett bra jobb må jag säga! Jag är astrött nu, skola mellan 9.10-16.30 med idrott däremellan och sedan bowling är inte att leka med! Dock kom jag ju lite sent på morgonen men det var bara lite mitt fel. Därför blir inte det här inlägget mycket längre utan avslutas med en liten lista som är snodd av Hunza @ bdb! Oj, vad jag var chic där!

AVSLUTA MENINGEN
Jag lyssnar på: sånt som låter.
Jag pratar: alltför ofta.
Jag tycker om: goda saker, bra människor, vatten!
Jag avskyr när folk: låtsas att dom är tuffa för att impa på andra.
Min bästa vän är: Sarah Elvira Elisabeth Hådén!
Min första vän hette: Nelly Engberg.
Kärlek är: är överskattat..
När jag borstar tänderna: så trycker jag så hårt satt jag blöder väldigt ofta.
När jag lagar mat: så är det inget avancerat!
Jag tänder på: kylskåp.
Det sexigaste yrket är: sexigt.
Det är charmigt när: Snape är med i bilden!
Jag är rädd för: spindlar, ensamhet och mörker.
Den värsta känslan är: när det blir för mycket och jag ger upp.
Den bästa känslan är: när man göra något som man verkligen vill göra.
Jag är bäst på: att vara jag?
Jag är sämst på: att bowla, tydligen.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en apa!
Om jag va en insekt skulle jag vara: en humla.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en tumstock.
Jag kommer alltid att vara: liten på insidan.
Det finaste som finns är: vänskap.
I sommar: är det varmt, annars!
Sist jag grät var: jag håller inte koll längre.
Jag kan: nåt som inte du kan!
Jag kan inte: tro att Timrå precis gjorde mål.
När jag vill tänka går jag: och lägger mig.
När jag bakar så bakar jag: negerbollar eller äppelkaka.
Min mobiltelefon är: Ceasar!
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om.
Innan jag går o lägger mig: kollar jag gärna på GAS.
Just nu tänker jag på att: kolla på GAS.
Bebisar är: lätt att ha sönder.
Idag har jag: bowlat och förlorat.
Ikväll ska jag: sova.
I morgon kommer jag: att labba i många timmar.
Jag vill verkligen: slippa plugga men ändå få betyg.

Kommentarer
Postat av: Johanna Meiding

Hahaha, höll typ på att ramla av stolen av skratt då jag kom in hit ;) Verkligen din rätta sida! ;D

2009-03-19 @ 22:07:01
URL: http://johannameiding.wordpress.com
Postat av: Karina T

nu känner jag att det är dags att sno listan av dig^^ Så nu tar jag den xD

2009-04-06 @ 18:28:14
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0