Måndag

Dagen började med uppstigning 10.30, egentligen började den mycket tidigare av irriterande pip från en döende telefon. Jag klev upp, gjorde mig i ordning och begav mig till busshållplatsen på E14!

När jag satt på bussen ringde Emma och jag insåg att vi inte skulle träffas i stan förrän en timme efter vad jag hade trott satt jag gjorde en snabb visit hos fröken Sandra Markström. Mycket trevligt!

Vid 12.45 begav jag mig med Emma till Barista och fikade. Vaniljlatte är inget att rekommendera! Bortsett från den så var det väldigt mysigt och trevligt :)

14.00 - styrelsemöte. En massa saker togs upp och om jag skulle berätta allt här så skulle jag hungra ihjäl! Det slutade omkring 16.45. En hel del flum gjorde att det tog lång tid, men det är smällar man får ta!

Nu ska jag göra en hamburgare eller dylikt. Kanske hinner jag också med en powernap innan Elvira anländer!


"Jo goddag, jag skulle söka tillstånd.
Har ni tillstånd?
Vadå?
Ja, har ni tillstånd att komma in hit och söka tillstånd?
Nä...
Då får ni söka det först. Det finns blanketter där någonstans. Det tar 14 dagar att fylla i dom. Sen tar det 14 dagar för oss att behandla dom och sen tar det 14 dagar för oss att fatta vårt beslut. Och sen tar det 14 dagar för er att fatta vad vi har fattat för beslut."
Ur "Träsmak" med GAS

Kommentarer
Postat av: sandy

TREVLIGT,INDEED! :D Jag blev glad!

2009-03-03 @ 12:42:25
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0