Hell is gone and heaven's (almost) here

Helt gone är det kanske inte men på god väg! Idag vart både fysikprovet och svenskatalet överstökat! Nu återstår bara kemilabbrapporten, svenskaboken och världens fetaste biologiprov! Dessutom måste jag ju göra engelskauppgiften  och kemiprovet också eftersom jag missade det när jag var i fjällen.. men det skjuter vi på lite!

Nu sitter jag och kolla på Desperate Housewives, det är trevligt att få slappna av lite :) Fast egentligen så kollar jag ju inte just nu, det är reklam. Det innebär att jag hör de ljuva tonerna från "Lyckad nedfrysning av herr Moro" som mor och far kollar på i tvrummet x) Egentligen skulle jag också kollat, men DH går före eftersom jag har den andra på film :P

Nu börjar det, hejrå!

Kommentarer
Postat av: Karina T

Hur gick det med talet?

Hur mycket har du skrivit på labbrapporten?:P



Sv: ja, jag vet, tur för dig som inte var ute då jag körde:O xD

2009-03-25 @ 12:53:35
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0