Händelserikt

Ojojoj vad dagarna flyger iväg! Det känns som jag inte gör nånting men samtidigt som att jag gör en himla massa!

Igår så låg jag nästan hela dagen i min säng och hade det mysigt sen så åkte jag, mamma och Simon upp till morfar igen eftersom Simon inte var med förra gången. Det blev en del fika och sånt. Dessutom gjorde jag en fläta på Simon! Det såg väldigt roligt ut. Jag har en bild på mobilen men jag har inte orkat laddat in den än.
När vi åkte hem från Stöde så blev jag avsläppt i Rude hos Elvira. Vi umgicks och pratade en väldig massa, jag blev spådd, åt tårta, spelade GH, la pussel, ja en massa trevligt helt enkelt! Hon är så lätt att vara med, det är det som gör henne till bäst :)

Jag sov över hos Elvira och imorse åkte vi in till stan. Egentligen var det ju inte morgon men det är ju sportlov satt då är det morgon fram till 13. Vi drev omkring på stan ett tag sen så stötte vi på Johanna som joinade oss i vårt drivande. Sen blev det dags för fika på CC! Mumma, fast latten var pissljummen. Sen så smsade Emma och då visade det sig att även hon, Lollo och Sandy var på stan satt dom kom och gjorde oss sällskap. Hux flux så ringde Madde också satt hon fick också vara med :D
Sen gick jag, Elvira, Madde och Johanna vidare på stan. Sen gick Johanna till bussen och vi på Carlings och köpte strumpor x) Men sen gick även jag och Elvira till bussen och övergav Madde.

Efter hemkomsten har jag mest bara suttit här och glott. Det kan ju vara trevligt på sitt sätt det med, men nu är det nog dags för sängen känner jag!
Nattinatt

"Sen står dom och snackar bara massa strunt, pekar med ett finger och ber en rulla runt. Dom mutar med Frollic och hundkarameller då ler jag och säger 'Skojar du eller?'"
Ur låten "Dograp" ur revyn "Cabaret Cartwright" med After Shave + A. Eriksson



Kommentarer
Postat av: Sanne

Tack tack! :) Ball bloggdesign hörrudu! :3

2009-03-05 @ 18:47:34
URL: http://sanneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0