TITTA

Jag, Lisa Lööf, har pratat och tagit på MONA (S)AHLIN! Hur coolt är inte det?! Jag är nästan fortfarande uppe i varv! Titta här så nära vi står varandra :D





Som ni förmodligen märkt så har jag inte bloggat så väldigt ofta den senaste tiden. Jag skulle kunna ta det som en karl men jag är alldeles för förtjust i bortförklaringar för att göra så! Skolan slutar nästa vecka (!!) och därför har alla lärare gaddat ihop sig och gett oss på tok för många uppgifter på samma gång. Dessutom är det EP-val på söndag (!!) vilket innebär att jag har haft en del valrörelse att driva. Där har ni mina bortförklaringar, svart på vitt.

Nu har jag inte tid med detta längre, jag måste försöka knåpa ihop en kemipresentation till imorgon och om jag lyckas med det så finns det alltid småföretagande och fysik att ta tag i!

Förresten, jag måste ju lägga ut det första New Moon-trailern som kom i måndags!!!!


Kommentarer
Postat av: Kinga

inte riktigt så jag menar..

just de filmerna kommer ut inomloppet av nåra månader från varandra.. rob går från harry till twilight, jamie går från twilight till harry, o tom går från harry till twilight.

klart att de har olika jobb, men de där bytena blir ju bara löjliga. särskilt om filmerna går på bio samtidigt.

konstigt att du ser esme som ava, haha hon va hemsk där, o inte alls lik sig!



jamie är anthony nu, men ja tror han kommer bli caius för alla efter dessa filmerna.. kram!

2009-06-03 @ 23:51:38
URL: http://www.thetwilightsaga.se
Postat av: Niklas

Mona är cool!

2009-06-04 @ 22:26:05
URL: http://niklassawen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0