Summer

Jag börjar bli lite småless nu på att gå omkring och flina för mig själv jämt

Igårkväll var jag i Sidsjön med tvillingarna, Emma, Jennifer, Lollo och Sandra och myste med bad och grillning :D Eftersom min nuvarande mobil är en Nokia 3330 och jag är för lat för att ta med mig en kamera så har jag absolut noll bevis på detta, däremot finns det några charmiga bilder på Sandras blogg :)

Idag har jag softat för fullt! Kliva upp kring 11, pluggade lite, vattnade i växthuset så inte tomaterna och gurkorna dör så att pappa blir ledsen, pluggat lite mer, vattnat, druckit blåbärssoppa, lyssnat på musik, vattnat, badat, vart med Elvira, ätit och höjt cykelsadeln är några av sakerna jag har sysslat med idag! Däremellan har jag i min ensamhet sörjt Michael Jacksons bortgång. Fan att han skulle dö, det trodde jag aldrig :o Jag har ju inte direkt vart ett stort fan men det är klart jag har sjungt med när låtarna har gått på Guld.

Imorgon ska jag göra.. hmm... INGENTING! Känns jävligt skönt :D Jag slår vad om att det kommer att sluta med att mamma tvingar mig att städa rummet. . . USCH. Jag erkänner att rummet behöver städas, det kan nog ingen förneka, men jag vill bara att någon annan ska göra det åt mig. Frivillig? Skicka iväg en kommentar så har vi en deal!

Nu ska jag sätta mig och uppdatera översikt-sidan om och om igen tills någon kommer hit och städar.

VI HÖRS

Kommentarer
Postat av: Sandy

sv: hahah wohoo!

2009-06-27 @ 07:41:17
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0