Blablabla

Idag är det måndag, vecka tre av lovet, vecka två av kursen, gatufestvecka!

Lovet flyter på, helgen spenderades mestadels med Elvira. Vi har badat, spelat kort och sovit på altanen, gos! :) Annars händer det väl inte så väldigt mycket i mitt liv. Jag kanske inte har berättat att jag läser en kurs, i så fall är det dags! Jag läser kommunikation på distans 100% vilket innebär att det sträcker sig över tre veckor. Kursen i sig är väl helt okej det är uppgifterna jag stör mig på, jag gillar inte att skriva :p Om ni inte  har förstått det redan så är det just uppgiftsskrivande jag borde syssla med nu istället för att blogga men jag vill inte :D

Nu ska jag väl försöka med det ändå, hejrå :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Lycka till med kursen!! :) Det kommer gå skitbra ska du se.

Trevligt att träffa på dig idag föresten. :) Kram

2009-06-30 @ 13:21:17
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Sandy

Sv: AHHAHA kul vaaa? :D btw så kan du kolla på ettan :D då heter "den gyllene kvicken" "guldsnoppen" HAHAH :D

2009-07-08 @ 18:29:38
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0