100 frågor

Eftersom jag egentligen borde gå och duscha så gör jag en lista! :D

1. har du provat rökt? -  Ja

2. har du provat snusa? - Ja

3. har du varit full? - Ja

4. har du legat i sängen brevid en tjej? - Ja

5. har du blivit dumpad? - Ja

6. har du blivit kär i en bästa vän? -  Nej (woho, första nejet!)

7. taru droger? - Nej!

8. har du strulat med en kille? - Ja

9. har du pussat en kille ? - Ja

10. hatar du någon? -  Hata är ett starkt ord!

11. älskar du någon? - Ja

12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja, det har väl hänt men inte när det gället nåt viktigt.
13. har du djur? -  Japp

14. har du legat brevid en kille i sängen? - Ja

15. hatar du dej själv? - Nej

16. gillar du orange? - Ja, varför inte? :D

17. har du haft oskyddat sex? - Nej

18. har du nån sjukdom? - Nåt fel är det nog :p

19. har du skämt ut dej för nån du gillar? - Förmodligen

20. har du en gris? -Det är en definitionsfråga.

21. har du en plattång? - Hmm, jag tror det. Fast det är nog en plattång/krusgrej

22. har du en bror? - Nä, jag har två.

23. har du sjukt bra humor? - Min humor är bäst.

24. är du brunett? - Nej

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej

26. tycker du om hästar? - Japp :)

27. har du en hund? - Ja

28. har du skilda föräldrar? - Nej

29. har du gått på simmskola? - Ja
30. har du sagt bög till en kille ? - Tror inte det.
31. har du sagt fitta till en tjej? - Nej

32. har du fuskat? -Japp

33. har du en teve/data på ditt rum? - Datorn är bärbar men tvn är på sin plats.

34. har du lunar? - Oja! Statsminister, bli vänn me mej *fNiZz*
35. har du MSN? - Japp

36. gillar du att festa? -  Med måtta

37. har du bruna ögon? - Noo

38. gillar du att fota? - Beror på motiv

39. har du sett dej själv brinna? -Oja, Lisa is on fire!

40. hjälper du dina vänner? - Så gott jag kan

41. gillar du tacos? - Japp

42. tycker du att du är söt? -  Nja :p

43. har du dansat? - Jo

44. har du spelat fotboll? Länge

45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? -  Nejnej

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Vad ska jag göra där?

47.har du ätit sniglar? - Nä

48. äger du en locktång? - Ja, det tror jag faktiskt!

49. gillar du att tugga tuggummi? - Jadå

50.borstar du tänderna varje morron och kväll? - Japp :)

51. gillar du kläder? - Ja? Konstig fråga :p

52. hatar du falska vänner? - Jag har inga falska vänner :p

53. gillar du att räkna matte? - Kan grisar flyga? Består helvetet av is? Kan KP lära ut?

54. älskar du någon nu? -  Ja, det har jag ju redan svarat på x)

55: har du gråtit inför en vän? - Japp

56. kan du sjunga? - Det tycker nog inte många men det har aldrig bekymmrat mig :D

57. har du sett nån dö? - Japp

58. säger du va du vill? - Jag är hungrig

60. vad e ditt hela namn? -Lisa Marie Lööf
61. Kan du mer än två språk? - Nej

62 är du kortare än 1.60? - Nej

63. älskar du sommaren? - Japp, bortsett från insekterna.
64. älskar du vintern? - Ja :)

65. har du mer än 6 par skor? - Hmm, kanske?

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ja, vad ska man annars göra där?
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Japp!

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Tror det.

69. gillar du att städa? - Onej

70. gillar du att sova länge? - JA

71. har du vatt med om en olycka? - Ja
72. är du förvirrad? - Ibland

73. har du mer än 6 par jeans? - Tror inte det.

74. har du förlorat en vän? - Inte som i att den har dött, mer bara glidit ifrån.

75. gillar du att shoppa? - Om ekonomin tillåter. Eller vem försöker jag lura? Jag gillar att shoppa även om de tinte tillåter.

76. har du vart i paris? - Nä

77. gillar du spindlar? Jag hatar starkt ogillar spindlar

78. klarar du dej själv? - Jag tror inte det.

79. har du lagat mat? - Jo men det är inte min starka sida.

81. har du foppatoffler? -Aldrig i livet

82. har du mer än 20 låtar på din dator? - Japp

83. sminkar du dej innan skolan? - Ja

84. har du träffat en kändis? - Ingen riktigt stor

85. har du mer än 7 nagelack? - Nä

86. har du busringt? - Ja
87. har du skällt på din bror? - Oja
88. har du en vän som skiter i dej? - Nää

89. har du velat göra saker men vågar inte? - Japp!

90. sover du med nått gosedjur? - Nej

91. har du åkt nånstans utan att du får? - Japp
92. vill du bara bort ibland? - Vem vill inte det?

93. har du tältat någon gång? - Annars har man inte levat

94. har du brännt dej? - Ja

95. har du lekt med levande ljus? - Vad ska man annars göra med dom?

96. har du lekt anden i glaset? -  Ja

97. skäms du ibland? - Ja

98. bor du i skåne? -  Nej

99. Gillar du hip hop/rap musik? - Ibland

100. är du på sista frågan nu?  Det är väl upp till den som har gjort listan...

Så, då var detta gjort också! Nu ska jag väl gå och duscha och sedan bege mig mot sängen.
VI HÖRS

Kommentarer
Postat av: Niklas

har du träffat en kändis?



MONA SAHLIN DÅ!

2009-06-10 @ 23:54:32
URL: http://niklassawen.blogg.se/
Postat av: Sandy

Och VINCENT?! :O:') hahaha

2009-06-11 @ 07:51:53
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0