Back in business!

Jag tror inte att denna blogg kommer bli så långvarig, kände bara för att ha en ett tag :) Och eftersom klockan snart är 1 på natten så känner jag att jag inte riktigt hade tid att göra någon ny bloggdesign, det fick bli en gammal goding ist! :D Hur som helst så fanns det ju en till anledning till att skaffa en blogg, jag blev utmanad av Emma att göra en lista!

Fyra tvprogram jag brukar se: That 70's Show, Grey's Anatomy, 90210, Desperate Housewives och One Tree Hill.

Fyra saker jag gjorde i går: Nu tar jag igår som var för 59 minuter sen, jag har bättre minne av den dagen. Hade den muntliga delen av nationella provet i engelska, matteprov, gympa, missade busshållplatsen fatt jag var tankspridd.

Fyra saker jag längtar till: Sportlov, sommar(lov), 17e oktober och gå i pension.

Fyra som saker som står på min önskelista: Inget som går att få.

Fyra saker jag avskyr: Spindlar, när det är jobbigt, lakan och VHS-band som blir kassa.

Fyra saker jag tycker om att göra: Sova, kolla på Galenskaparna och After Shave (helst nyduschad i en nybäddad säng med ett stort glas vatten), vara med bra folk och läsa.

Fyra saker jag åt i går: Frukost, lunch, middag och godis.

Fyra bloggar jag utmanar: Kungen, Peter Rangmar, Niels Armstrong och Jussi förrädaren. Det är lika stor sannolikhet att dom läser det här som att någon jag känner läser det här, i nuläget i alla fall. Det äger att ha 0 läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0