Underlig dröm!

Ja, så sant som det är sagt!

Jag drömde att jag var en kille som var gift med en tjej och vi var värsta lyckliga. Sen kom det massa soldater och vi var tvingade att fly. Vi, och massa andra, sprang ut på en grusväg och sen kom vi till en korsning och jag och min fru kom ifrån varandra så jag vände och sprang tillbaka och då hade hon dött. Jag vart helt förkrossad också hittade jag en kartong eller nåt med massa bensin i som jag tände eld på och la mig i. Men tydligen så dog jag inte för jag vaknade upp på nåt vandrarhem eller nåt också hade jag värsta brännskadorna. Sen så fortsatte jag att leva och var olycklig..

Någon som kan tyda den drömmen åt mig?

Kommentarer
Postat av: Sandy

nämen gud vad skum dröm :O och läskig också :|:o

2009-04-11 @ 19:33:50
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0