Lista!

Hihi, om man tar bort t:et i "lista" så blir det Lisa! Coooolt. Men nu kommer en sådan i alla fall!

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Blå
2. hur lång är du: 170 nånting!
3. vilken hårfärg har du: Ljusbrunt.
4. långt eller kort hår: Kort, men jag tycker att det är för långt!
5. piercingar i anisktet: Ögonbrynet, fast jag har tagit ut den men hålet är fortfarande kvar x)
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Blå funkar för mig!
7. hur lång skulle du vilja vara: Som jag är fast med hållning :D
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Mitt blonda x)
9. vill du ha kort eller långt hår: Kortare.
10. skulle du vilja ha piercingar: Nja, inte just nu i alla fall. Senaste du
11. åt mat: Nyss, hamburgare :)
12. drack: Nyss, cola.
13. du fick sms av och vad de stod: Emma - Ja, det kanske är lämpligt :V
14. du skrev sms till och vad du skrev: Nä men kanske dags för käk då
15. sa: Kolla mailen halv nio då! Hejrå.
16. kramade: Hmm, jag vet inte x)
17. kysste: C
19. du spydde: Två månader sen kanske.
20. du skrattade riktigt mycket: Jag vet inte :o

Kärlek
21. är du singel: Japp.
22. ditt förra förhållande va med: Calle.
23. ditt längsta förhållande: Ovanstående.
24. med vem då: Gissa!
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Hoffe eller Sumpan.
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Onej!
27. gillar du någon just nu?: Njää.
28. hur många seriösa förhållanden du haft: Två.
29. vill du vara singel: Tills jag träffar någon vettig i alla fall :p
30. vill du gifta dig?: Om läääänge.
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Mr. RP ^^

Vänskap
32. de som vet mest om dig: Elvira, Mickan, Emma.
33. den vän som du har kännt längst: Elvira? Fast vi var ju inte vänner från början. Annars är det Mickan.
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: En allra bästa, fast det är svårt val!
35. någon du saknar att umgås med: Gamla Sköle-folk :)
36. en av dina bästa tjejkompisar: Elvira!
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Peter? Ja, det är den enda jag kan komma att tänka på :P
38. den du har mest minnen med: Jag har ju inte så bra minne satt det är nog jämt mellan de flesta x)
39. bra vänner du inte träffar ofta: En del!
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem ?: Nä, jag gillar nog de flesta :D

Övrigt
41. musiksmak: Mest rock och rolig musik :)
42. sport: Favorit eller? Då är det nog simning att utöva och hockey att glo på.
43. galen eller lugn: Det varierar!
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Jo, det tror jag nog x)
45. dricker du alkohol: Ibland.
46. har du hört att du borde bli modell: Nej x)
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Kläder :D Annars brukar jag ha ett speciellt halsband oftast.
48. vad tänker du på just nu: Att jag fortfarande är hungrig.

Då så, då har jag gjort en lista också :) Nu ska jag göra annat!

HEJSAN SVEJSAN


Kommentarer
Postat av: den tillbakaflyttade grannen

HAHA störtskön bild på kungatronen.

2009-04-25 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0