Internet är en fluga

Det tror i alla fall jag! Just därför är det fullkomligt onödigt att skriva blogginlägg och det är fullkomligt onödigt för er att läsa dem! Snart kommer vi säkert hitta på ett annat sätt att kunna kommunicera och hitta information.

Jag tror att det skulle vara trevligt att leva innan datorns tid. När man dygnet runt kan få tag i de personer man vill så hinner man ju inte sakna nån, bortsett från de som inte har dator. Dessutom så måste man ta del av massvis med information som man inte vill ha med att göra! Jag läste nyss en artikel om de 10 mest deprimerande filmerna, vad har jag för nytta av den informationen? Jag struntar väl fullständigt i vad dom som har gjort listan tycker är dåliga filmer, jag kan ju ha en helt annan uppfattning!

Aja, nu ska jag kanske torka golvet eller nåt. Jag är kattvakt fram till torsdag hos min bror men internet finns där också!

HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0