Ineffektiv

Idag har jag, och väldigt måste fler, haft det skriftliga nationella i svenska B. Det gick väl okej, finns inte så mycket att prata om förrän jag får tillbaka det vilket förmodligen är om väldigt länge.

Efter nationella vart jag astrött, man inser inte när man sitter där hur ansträngande det verkligen är. Jag gick iaf hem från E14, det var ganska mysigt eftersom solen var trevlig nog att vara framme. Sedan satt jag ute ett tag och myste med Stella och Mysak, det var också trevligt. Eftersom det var så varm i solen så tog jag några kuddar och la dem på altanen och drog över mig en film och sov en stund. Jag vaknade av att det var kallt och gick in och sov ist. Nu har jag alltså sovit bort hela eftermiddagen och har världens huvudvärk, dessutom har pappa lagat det jag hatar mest, pölsa. Nu ska jag alltså lära mig HELA mämniskans fysoilogi med bara några digistivekex i matspjälkningssystemet, tunntarmen kommer alltså inte ha så mycket att bryta ned.



Kommentarer
Postat av: EMMSI

fyndiga människa där! :D

2009-04-01 @ 22:33:40
URL: http://emmapemmis.blogg.se/
Postat av: EMMSI

fyndiga människa där! :D

2009-04-01 @ 22:35:04
URL: http://emmapemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0