Helgen

SSU, SSU, SSU, Stöde - det är min helg det! Måste erkänna att det har varit helt okej bortsett från att lokalen kan liknas vid en frysbox. Dessutom så har Emma sovit hos mig hela helgen, angenämt! Elvira kom också förbi en sväng igår och umgicks :p

Idag efter DS-mötet så åkte jag och mamma upp till morfar. Det var jättetrevligt eftersom jag var på sånt bra humör, brukar annars vara väldigt sur och grinig när jag har umgåtts med folk en hel helg och försökt varit på topp x) Fast sen så sjönk det när jag kom hem, men det är smällar man får ta!

Nu ska jag nog glo på lite Galenskaparna och After Shave, har fått alldeles för lite av det i helgen!

HÄJ

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker det har varit angenämt att vara hos dig också, för du är en bäbis!

2009-04-05 @ 22:10:57
Postat av: Niklas Säwén

Nu ska vi inte överdriva det här med lokalen ;)

2009-04-06 @ 16:15:30
URL: http://niklassawen.blogg.se/
Postat av: Karina T

Sv: Tack^^ Självklart får du då pilla på den, bara inte alltför länge - kommer förmodligen knappt kunna sluta pilla på den själv^^

2009-04-06 @ 18:26:32
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0